Marketingová specifika produkce muzikálu

Název práce: Marketingová specifika produkce muzikálu
Autor(ka) práce: Kuzmová, Tereza
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Černá, Jitka
Oponenti práce: Dvořák, Olga
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovými specifiky produkce muzikálu se zaměřením na pražské komerční muzikály. V teoretické části práce je představena základní teorie marketingu a marketingu umění, podrobně je také představen marketingový mix muzikálu. Vymezena je zde zároveň teorie výzkumu prostřednictvím expertních rozhovorů, které byly základem pro vypracování praktické části práce. V té jsou na úvod přiblížena specifika produkce zahraničních licenčních muzikálů a náplň práce jednotlivých aktérů činných v produkci muzikálu. Stěžejní pasáž praktické části práce je pak věnována expertním rozhovorům na téma marketingových specifik produkce muzikálu se dvěma významnými producenty pražských muzikálů. Součástí práce je také vzájemná komparace těchto dvou strategií.
Klíčová slova: muzikál; produkce muzikálu; marketing muzikálu; marketingový mix; expertní rozhovor
Název práce: Marketing specifics of the musical production
Autor(ka) práce: Kuzmová, Tereza
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Černá, Jitka
Oponenti práce: Dvořák, Olga
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This Bachelor's Thesis deals with marketing specifics of the musical production focused on commercial musicals in Prague. The theoretical part introduces basic theory of the marketing and the arts marketing. It also focuses in detail on the marketing mix of musicals and the theory of research through the expert interviews, which were the main topic of the practical part. The introduction of the practical part characterizes the specifics of producing the foreign licensed musical and the specifics of different jobs in producing the musical. The body of the practical part is focused on two experts interviews about marketing specifics of musical production with two top Czech producers of musicals. This thesis also includes comparision of those two different strategies.
Klíčová slova: musical; musical production; marketing of musical; marketing mix; expert interview

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Arts Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 9. 9. 2014
Datum podání práce: 30. 4. 2015
Datum obhajoby: 20. 5. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/49068/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: