Komunikace a propagace města Benešov

Název práce: Komunikace a propagace města Benešov
Autor(ka) práce: Žabová, Jitka
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Pešek, Ondřej
Oponenti práce: Zamazalová, Marcela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce je zaměřena na komunikaci a propagaci měst a obcí, na vizuální identitu, její změnu a symboly, kterými se města a obce prezentují. Cílem této práce je zjistit, co města a obce vede ke změně vizuální identity, k rozšíření symbolů o loga, a především pak zjistit, jakým způsobem komunikuje středočeské okresní město Benešov, jaké jsou jeho symboly, kterými se prezentuje, zda obyvatelé mají o těchto symbolech povědomí, znají je, zda by se chtěli podílet na propagaci města, zda shledávají informovanost a komunikaci ze strany města jako dostatečnou a jsou s ní spokojeni. K naplnění těchto cílů posloužila data získaná dotazníkovým šetřením, které probíhalo mezi občany Benešova i blízkého okolí, a které přináší odpovědi na dříve zmíněné otázky. V práci nalezneme i srovnání log dvou měst, a to konkrétně zmíněného města Benešov a lázeňského města Poděbrady.
Klíčová slova: Marketingová komunikace; Vizuální identita; Logo; Erb; Město Benešov; Marketing měst a obcí
Název práce: Communication and promotion of the city Benešov
Autor(ka) práce: Žabová, Jitka
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Pešek, Ondřej
Oponenti práce: Zamazalová, Marcela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor's thesis focuses on communication and promotion of the cities and villages, on visual identity, its modification and on symbols which represent cities and villages. The aim of this thesis is to find out what leads cities nad villages to change their visual identity and to extend their symbols of logos, then also find out how the district city Benešov in the Central Bohemia communicates and what are symbols, which represent this city, whether inhabitants have awareness of visual identity and what is their opinion of the city communication and propagation. To meet these aims I used an evaluation of the collected datas from questionnaire survey among inhabitants of the city and its near surroundings. The thesis also includes a comparison of two logos-logo of the city Benešov and logo of the spa city Poděbrady.
Klíčová slova: Logo; Coat of arms; Marketing communication; City Benešov; Visual identity; City marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 17. 9. 2014
Datum podání práce: 30. 4. 2015
Datum obhajoby: 20. 5. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/49145/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: