Marketingová strategie pro CK Bus Tourist, s.r.o

Název práce: Marketingová strategie pro CK Bus Tourist, s.r.o
Autor(ka) práce: Andreatta, David
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Valentová, Jana
Oponenti práce: -
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií pro malou cestovní kancelář jménem Bus Tourist, sídlící v Hradci Králové. Je rozdělena do dvou částí, teoretické a aplikační. Teoretická část pojednává o základních metodách užívaných v marketingu cestovního ruchu a rozdílech oproti standardním výrobkům a službám. Zabývá se detailně segmentací zákazníků a analytickými nástroji zkoumající mikro- a makrookolí podniku. V aplikační části jsou poznatky z prvé části aplikovány na zmiňovanou cestovní kancelář. Je zde nastíněn směr vývoje jako jedna z možností, kterými by se CK mohla ubírat a návrhy nástrojů, pomocí kterých lze k tomuto cíli směřovat. Doplněním práce je vyhodnocení dotazníkového šetření zaměřeného na známost značky CK Bus Tourist v Hradci Králové.
Klíčová slova: -
Název práce: Marketing strategy for the CK Tourist Bus, Ltd
Autor(ka) práce: Andreatta, David
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Valentová, Jana
Oponenti práce: -
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Klíčová slova: -
Název práce: Marketing strategy for the CK Tourist Bus, Ltd
Autor(ka) práce: Andreatta, David
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Valentová, Jana
Oponenti práce: -
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Klíčová slova: -

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Cestovní ruch
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra cestovního ruchu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 24. 4. 2008
Datum podání práce: 24. 4. 2008
Datum obhajoby: 23. 6. 2008
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/8306/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: