Marketingová komunikace se zákazníky v internetovém obchodě

Název práce: Marketingová komunikace se zákazníky v internetovém obchodě
Autor(ka) práce: Juščíková, Petra
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Tahal, Radek
Oponenti práce: Vávra, Oldřich
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
JUŠČÍKOVÁ, Petra; Marketingová komunikace se zákazníky v internetovém obchodě. [Bakalářská práce]. Vysoká škola ekonomická v Praze. Vedoucí práce Mgr. Radek Tahal, PhD. Rok obhajoby 2015, počet stran 66 Bakalářská práce přibližuje problematiku nejrychleji se rozvíjejícímu odvětví marketingu v současnosti, kterým je internetový marketing. V internetovém obchodě je marketingová komunikace v dnešní moderní době základním komunikačním nástrojem zákazníky i obchodními partnery. Dále poukazujeme na strategii internetového marketingu, marketingovou komunikaci a její přínos znamenající lepší prodej narozdíl od konkurence. Práce je rozdělena na teoretickou a empirickou část a má pět kapitol. V první teoretické části jsou obecně vymezeny základní pojmy marketingu. Hlavní pozornost věnujeme komunikačnímu procesu a komunikačnímu mixu. Později popisujeme vztahy - internet a marketing, sociální média, internetový nákup. Na začátku analytické části je představen vlastní internetový obchod www.DivaRio.cz a www.DivaRio.sk. V této empirické části byl učiněn průzkum spokojenosti zákazníků s nákupem v tomto eshopu prostřednictvím dotazníku. Pomocí výsledků z průzkumu v poslední části práce podáváme návrhy a doporučení, kde eliminujeme zjištěné nedostatky s cílem posílit marketingovou komunikaci a propagaci v eshopu.
Klíčová slova: zákazník; komunikace; marketing; marketingový mix; internetový obchod; internetový marketing; spokojenost; eshop; internet; marketingová komunikace; reklama; výzkum
Název práce: Marketing communication with customers in the online store
Autor(ka) práce: Juščíková, Petra
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Tahal, Radek
Oponenti práce: Vávra, Oldřich
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
JUŠČÍKOVÁ, Petra, Marketing communications with customers in the online store. [Bachelor thesis]. University of Economics, Prague. Consultant: Mgr. Radek Tahal, PhD. Habilitation : 2015. Number of pages: 66 The bachelor work shows the process of the fastest growing sector of marketing at present, which is internet marketing. In the online store is a marketing communication in this modern era an essential communication tool with customers and business partners In the work also we point out strategy of internet marketing, the marketing communications and its benefits which entail a better sale than a competition. The work is divided into theoretical and empirical part and consists of five chapters. In the first theoretical part are broadly defined basic concepts of marketing. The main attention we devote to communication process and communication mix. Later we describe the relationship - Internet Marketing, Social Media, Internet shopping. At the beginning of the analytical part we present own eshop www.DivaRio.sk / www.DivaRio.cz. In this empirical part was made a survey of customer satisfaction with the purchase in this store, through a questionnaire. Using all results of the survey in the last part of the work we make suggestions and recommendations, which eliminate the determined failings with a view to reinforce the marketing communication and the promotion in this store.
Klíčová slova: marketing communications; internet; marketing; internet marketing; promotion; research; eshop; marketing mix; communication; customer; satisfaction; online store
Název práce: Marketingová komunikácia so zákazníkmi v internetovom obchode
Autor(ka) práce: Juščíková, Petra
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Tahal, Radek
Oponenti práce: Vávra, Oldřich
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
JUŠČÍKOVÁ, Petra; Marketingová komunikácia so zákazníkmi v internetovom obchode. [Bakalárska práca]. Vysoká škola ekonomická Praha. Vedúci práce Mgr. Radek Tahal, PhD. Rok obhajoby 2015, počet strán 66 Bakalárska práca približuje problematiku najrýchlejšie sa rozvíjajúcemu odvetviu marketingu v súčasnosti, ktorým je internetový marketing. V internetovom obchode je marketingová komunikácia v dnešnej modernej dobe základným komunikačným nástrojom so zákazníkmi, ako aj obchodnými partnermi. Ďalej poukazujeme na stratégiu internetového marketingu, marketingovú komunikáciu a jej prínos znamenajúci lepší predaj ako má konkurencia. Práca je rozdelená na teoretickú a empirickú časť a má päť kapitol. V prvej teoretickej časti sú všeobecné vymedzené základné pojmy marketingu. Hlavnú pozornosť venujeme komunikačnému procesu a komunikačnému mixu. Neskôr popisujeme vzťahy - internet a marketing, sociálne média, internetový nákup. Na začiatku analytickej časti je predstavený vlastný internetový obchod www.DivaRio.cz a www.DivaRio.sk. V tejto empirickej časti bol urobený prieskum spokojnosti zákazníkov s nákupom v tomto eshope prostredníctvom dotazníka. Pomocou výsledkov z prieskumu v poslednej časti práce podávame návrhy a odporúčania, kde eliminujeme zistené nedostatky s cieľom posilniť marketingovú komunikáciu a propagáciu v eshope.
Klíčová slova: marketingový mix; marketing; výskum; reklama; internetový marketing; internetový obchod; komunikácia; zákazník; eshop; internet; marketingová komunikácia; spokojnosť

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 7. 10. 2014
Datum podání práce: 30. 4. 2015
Datum obhajoby: 26. 5. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/49633/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: