Marketingová analýza uvedení nového produktu na trh - případová studie Bento boxy

Název práce: Marketingová analýza uvedení nového produktu na trh - případová studie Bento boxy
Autor(ka) práce: Do, Duc Hoang
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Machek, Martin
Oponenti práce: Kolouchová, Daniela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této práce je marketingová analýza uvedení nového produktu na trh-bento boxy. Pro tuto případovou studii je definováno marketingové prostředí, které se skládá z mikroprostředí, makroprostředí a vnitřního prostředí firmy. Dále se teoretická část zabývá STP (segmentace, targeting, positioning). V neposlední řadě jsou také vysvětleny pojmy cross-marketing a cross-selling. V praktické části je provedena analýza mikroprostředí (Porterův model pěti sil) a analýza makroprostředí (PESTLE analýza). Praktická část poté pokračuje segmentací trhu, targetingem pomocí ABC klasifikace (seřazení a zhodnocení segmentů podle jejich atraktivity a podle konkurenční pozice firmy) a positioningem (hodnotová propozice). Nakonec se praktická část zabývá potenciálními marketingovými a obchodními kanály.
Klíčová slova: Targeting; Makroprostředí; Mikroprostředí; Positioning; Segmentace; Vnitřní prostředí
Název práce: Marketing analysis of a new product launch: Bento boxes case study
Autor(ka) práce: Do, Duc Hoang
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Machek, Martin
Oponenti práce: Kolouchová, Daniela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The goal of this bachelor thesis is to carry out a marketing analysis of a new product launch: bento boxes. In the theoretical part, there is defined the meaning of micro-environment, macro-environment and internal company environment. The theory then moves to STP (segmentation, targeting, positioning). Last but not least, the terms cross-marketing and cross-selling are explained. In the practical part, I made an analysis of the micro-environment (Porter five forces analysis) and an analysis of the macro-environment (PESTLE analysis). The practical part then continues with segmentation, targeting (ABC classification where the company compares the attractivity of each segment and also evaluates the firm's position in the market in terms of competition) and positioning (Value proposition). At the end, the practical part examines potential marketing routes.
Klíčová slova: Macro-environment; Segmentation; Micro-environment; Targeting; Positioning

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 4. 11. 2014
Datum podání práce: 1. 5. 2015
Datum obhajoby: 26. 5. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/50142/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: