Využití nástroje direct marketingu na trhu B2B na příkladu konkrétní firmy

Název práce: Využití nástroje direct marketingu na trhu B2B na příkladu konkrétní firmy
Autor(ka) práce: Prouza, Kamil
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Pešek, Ondřej
Oponenti práce: Bartošová, Nela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Předmětem této bakalářské práce je využití nástroje direct marketingu na trhu B2B na příkladu konkrétní firmy. Cílem práce je analýza proběhlé kampaně využívající přímou poštu, která se uskutečnila na trhu organizací. Na základě výsledků a zjištění této analýzy se práce dále zabývá vztahy mezi marketingovým a obchodním oddělením ve společnostech B2B. K tomu byl uskutečněn primární dotazníkový výzkum mezi zástupci těchto společností. Teoretická část pojednává a charakterizuje přímý marketing a nástroje vhodné pro B2B, jeho omezení, testování a měření výsledků. Dále stručně představuje trhy organizací včetně rozdílů oproti trhům spotřebitelským. Při zpracování teoretické části byly využity jak české, tak i zahraniční zdroje.
Klíčová slova: přímý marketing; přímá pošta; B2B; trhy organizací
Název práce: Application of direct marketing in business to business market with an example of a real company
Autor(ka) práce: Prouza, Kamil
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Pešek, Ondřej
Oponenti práce: Bartošová, Nela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Subject of the thesis is Využití nástroje direct marketingu na trhu B2B na příkladu konkrétní firmy. This work aims to analyze a direct marketing campaign that took place in the B2B market and used direct mail as its main tool. Based on the results of the analysis, the work next examines the reali-tonship between marketing and sales department in B2B companies. To do so, a survey was carried out among B2B company representatives. The theoretical part introduces direct marketing and its tools suitable for B2B companies, its limitations, testing and success measurements. The work also briefly introduces B2B markets including differences between B2C -- consu-mer markets.
Klíčová slova: direct marketing; direct mail; B2B

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 12. 11. 2014
Datum podání práce: 30. 4. 2015
Datum obhajoby: 26. 5. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/50244/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: