Marketing, luxus a Unique Fashion Week

Název práce: Marketing, luxus a Unique Fashion Week
Autor(ka) práce: Boková, Kristýna
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Boučková, Jana
Oponenti práce: Černá, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Předmětem bakalářské práce ,,Marketing, luxus a Unique Fashion Week (s důrazem na strategii komunikace) je analýza a charakteristika specifik marketingového mixu luxusu a na základě výzkumné sondy na konkrétní akci Unique Fashion Week ukázat to, jak je luxus vnímán. V první části se věnuji teoretickému zakotvení marketingového mixu luxusních produktů tzn. 4 P (produkt, cena, místo a propagace). Aplikační část je zaměřena na historii Fashion Weeku ve světě a v hlavních městech módy. Následně pokračuji charakteristikou Unique Fashion Weeku, od počátků do současnosti.
Klíčová slova: marketingový mix; Unique Fashion Week; marketing; luxus
Název práce: Marketing, Luxury and Unique Fashion Week
Autor(ka) práce: Boková, Kristýna
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Boučková, Jana
Oponenti práce: Černá, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The subject of this thesis,, Marketing, Luxury and Unique Fashion Week (with emphasis on the communication strategy is to analyze the characteristics and specifics of the marketing mix of luxury and based on the research probe to a specific event Unique Fashion Week show how it is perceived luxuries. The first part is devoted to theoretical embedding marketing mix of luxury products ie. 4 P's (product, price, place and promotion). The application part is focused on the history of the Fashion Week in the world and in major fashion capitals. Subsequently I continue characteristic Unique Fashion Week, from the beginning until now.
Klíčová slova: marketing; Unique Fashion Week; luxury; marketing mix

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Arts Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 8. 12. 2014
Datum podání práce: 1. 5. 2015
Datum obhajoby: 26. 5. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/50516/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: