Propojení komunikačních kanálů B2B podniku s dopadem na návštěvnost webových stránek

Název práce: Propojení komunikačních kanálů B2B podniku s dopadem na návštěvnost webových stránek
Autor(ka) práce: Matěna, Daniel
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Říha, David
Oponenti práce: Mařík, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této bakalářské práce je analýza čtyř hlavních komunikačních kanálů firmy K-net International Technical Group s.r.o., vyhodnocení jejich vzájemného propojení a zhodnocení celkového dopadu těchto kanálů na návštěvnost webových stránek. Jedná se o Facebook, LinkedIn, emailing a firemní webové stránky. Data z těchto kanálů jsou zpracována pomocí statistických platforem sociálních sítí a online programů MailChimp a Google Analytics. Dosažené výsledky jsou prezentovány v praktické části práce. Za sledované období došlo k úspěšnému propojení všech čtyř kanálů a výsledky značí, že práce firmy v této oblasti má svůj smysl a do budoucna nebude problém integrovat další komunikační kanály.
Klíčová slova: Sociální sítě; Integrace; Google Analytics; Komunikační kanál; MailChimp
Název práce: Interconnection of communication channels B2B company with impact on website´s visits
Autor(ka) práce: Matěna, Daniel
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Říha, David
Oponenti práce: Mařík, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Target of this bachelor thesis is analysis of four main communication channels of the company K-net International Technical Group Ltd, evaluation of their mutual connection and assessment of the overall impact of these channels on website's visits. The channels are Facebook, LinkedIn, emailing and company's website. Data from these channels are processed by using statistic platforms of social networks and online programs MailChimp and Google Analytics. Results of this work are presented in practical part. During reporting period were all four channels successfully integrated and results are showing us, that the company's work at this area makes sense and it will not be a problem to add new communication channels.
Klíčová slova: Communication channels; Integration; Social networks; Google Analytics; MailChimp

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 10. 2. 2015
Datum podání práce: 5. 5. 2015
Datum obhajoby: 26. 5. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/51498/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: