Komunikační mix cognac baru U Staré studny

Název práce: Komunikační mix cognac baru U Staré studny
Autor(ka) práce: Trinh, Hai Yen
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Tahal, Radek
Oponenti práce: Křivinková , Tereza
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Hlavním cílem bakalářské práce je analyzovat současný komunikační mix a na základě této analýzy a výsledků z kvalitativního výzkumu navrhnout efektivnější mix takovým způsobem, aby všeobecně zvýšil povědomí o baru a o koňaku samotném. Komunikační kampaň by měla zároveň oslovit a přilákat i mladší cílovou skupinu. V teoretické části jsou vymezené pojmy jako marketing, marketingová komunikace a její jednotlivé složky, dále jsou zmíněné i nové trendy v marketingové komunikaci. Součástí teoretické části je i metodologie práce, ve které jsou popsány použité metody a nástroje. Praktická část se zaměřuje na deskripci dosavadních marketingových aktivit, na interpretaci výsledků kvalitativního výzkumu a posléze na návrh nového komunikačního mixu.
Klíčová slova: komunikační mix; marketingová komunikace; marketing malých a středních firem
Název práce: Communication mix of a cognac bar U Staré studny
Autor(ka) práce: Trinh, Hai Yen
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Tahal, Radek
Oponenti práce: Křivinková , Tereza
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The essential aim of the Bachelor's Thesis is analysing the current communication mix. According to the analysis and the results of the qualitative research, an effective mix is suggested in purpose to raise awareness of the cognac bar and cognac itself. The communication campaign should also address and allure a young focus group. In the theoretical part, there are explained terms such as marketing, marketing communication and its individual elements. Furthermore, modern trends in the marketing communication are mentioned. A part of the theoretical work is either dedicated to the methodology of the survey, where used methods are described. The practical part focuses on analasis of actual marketing activities, and on the interpretation of the qualitative research, afterwards a new communication mix is suggested.
Klíčová slova: marketing of small and medium enterprises; marketing communication; communication mix

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 27. 2. 2015
Datum podání práce: 10. 5. 2015
Datum obhajoby: 27. 5. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/51681/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: