Analýza image STUDENT AGENCY

Název práce: Analýza image STUDENT AGENCY
Autor(ka) práce: Stejskalová, Daniela
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Indrová, Jarmila
Oponenti práce: Svobodová, Iva
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou firemní image a smyslem jeho řízení z pohledu marketingu i z pohledu managementu v oblasti cestovních kanceláří. Práce obsahuje celkem pět kapitol. První kapitola se zabývá významem pojmu image obecně a způsobem jeho výzkumu. Druhá kapitola charakterizuje ?corporate identity? jako nástroj budování firemní image. A třetí kapitola shrnuje základní pravidla budování image. V návaznosti na část teoretickou jsou ve čtvrté kapitole popsány složky firemní identity společnosti Student Agency a jejich vliv na image Student Agency. Poslední, pátá kapitola, se zabývá výzkumem image Student Agency mezi zákazníky v porovnání s konkurenční firmou GTS International.
Klíčová slova: -
Název práce: Analysis of image STUDENT AGENCY
Autor(ka) práce: Stejskalová, Daniela
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Indrová, Jarmila
Oponenti práce: Svobodová, Iva
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Klíčová slova: -

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra cestovního ruchu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 25. 4. 2008
Datum podání práce: 25. 4. 2008
Datum obhajoby: 21. 5. 2008
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/8312/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: