Marketingová strategie pro Krab cycles s.r.o

Název práce: Marketingová strategie pro Krab cycles s.r.o
Autor(ka) práce: Kučerová, Monika
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této práce je návrh marketingové strategie pro firmu Krab cycles, která se zabývá maloobchodním prodejem jízdních kol a cyklistických komponent. Teoretická část je věnována vývoji marketingu a jednotlivým fázím cíleného marketingu, nástrojům situační analýzy, marketingovému a komunikačnímu mixu a vybraným aspektům chování spotřebitele. Dalšími východisky jsou analýza marketingového mixu, situační analýza a dotazníkové šetření mezi zákazníky Krab cycles v části praktické. Výsledkem je návrh marketingové strategie pro Krab cycles na rok 2015, která je zaměřena především na online komunikaci a budování komunity značky. Práce představuje návod k tomu, jak lépe využívat možností nástrojů marketingu.
Klíčová slova: Krab cycles; marketingový mix; situační analýza; online komunikace; komunikační mix; marketingová strategie
Název práce: Marketing Strategy for Krab cycles s.r.o
Autor(ka) práce: Kučerová, Monika
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this thesis is to design a marketing strategy for Krab cycles, a Prague retailer of bicycles and bicycle components. The theoretical part is devoted to the historical development of marketing and individual phases of target marketing. Marketing and communication mix, selected aspects of consumer behaviour and tools of situation analysis are also covered in the theoretical part. The practical part elaborates the analysis of the marketing mix, situational analysis and a comprehensive survey among customers of Krab cycles. Based on the findings in the theoretical and practical part, a proposal of the marketing strategy for Krab cycles for 2015 is deployed. The proposed marketing strategy is focused on online communication and building brand community. The thesis represents a guide on how to better exploit the opportunities of marketing tools.
Klíčová slova: communication mix; situation analysis; marketing strategy; Krab cycles; online communication; marketing mix

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 18. 2. 2013
Datum podání práce: 1. 5. 2014
Datum obhajoby: 6. 2. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/41416/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: