Efektivita direct marketingu na průmyslovém trhu

Název práce: Efektivita direct marketingu na průmyslovém trhu
Autor(ka) práce: Cvrčková, Martina
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Karlíček, Miroslav
Oponenti práce: Libertín, Josef
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této diplomové práce je zjištění skutečnosti, jak působí direct marketing na malé a střední podniky v oblasti průmyslového trhu v České republice a na základě zjištěných informací navrhnout optimální řešení direct marketingové komunikace s těmito typy podniků pro společnost Vodafone. K získání požadovaných informací jsem v rámci diplomové práce provedla marketingový výzkum, ve kterém jsem využila jednu z metod kvantitativního výzkumu, a to dotazování přes internet. Výsledky výzkumu jsou formulovány obecně a může je využít jakákoli společnost, která by chtěla oslovit zmíněné typy podniků.
Klíčová slova: Vodafone; marketingový výzkum; malé a střední podniky; průmyslový trh; efektivita; direct marketing
Název práce: The effectiveness of direct marketing in the industrial market
Autor(ka) práce: Cvrčková, Martina
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Karlíček, Miroslav
Oponenti práce: Libertín, Josef
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Klíčová slova:

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 25. 4. 2008
Datum podání práce: 25. 4. 2008
Datum obhajoby: 2. 6. 2008
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/8318/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: