Marketing of Georgia with the Objective of Maximizing Tourists Inflow into the Country

Název práce: Marketing of Georgia with the Objective of Maximizing Tourists inflow into the Country
Autor(ka) práce: Chalaganidze, Lia
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Král, Petr
Oponenti práce: Olšanová, Květa
Jazyk práce: English
Abstrakt:
The main goal of the present master's thesis is to provide suggestions and strategies through the marketing plan in order to create a distinctive image of Georgia among tourists, raise awareness and increase inflow of tourists into the country. Tourism in Georgia has been on the rise since 2003. Even though, the growth has been evident within past 6-7 years, Georgia has yet to find its distinct niche in the modern day in competitive tourism industry. The theoretical part consists of overview of literature related to the thesis topic of the destination marketing. In the empirical part, will be provided analysis of the research conducted among tourists and based on the obtained information helpful recommendations will be provided and marketing methods will be identified that can be used to promote Georgia and thus attract more tourists.
Klíčová slova: promotion of Georgia; tourism; tourism of Georgia ; destination marketing; Georgia; country branding
Název práce: Marketing of Georgia with the Objective of Maximizing Tourists Inflow into the Country
Autor(ka) práce: Chalaganidze, Lia
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Král, Petr
Oponenti práce: Olšanová, Květa
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Hlavním cílem této diplomové práce je poskytnout návrhy a strategie pro marketingový plán k vytvoření jedinečné image Gruzie pro turisty, zvýšit o ní povědomí a zvýšit příliv turistů do země. Cestovní ruch v Gruzii je od roku 2003 na vzestupu. I když byl v posledních 6-7 letech nárůst zřetelný, Gruzie potřebuje v dnešním konkurenčním prostředí v cestovním ruchu najít své jedinečné místo. Teoretická část se skládá z přehledu literatury vztahující se k tématu diplomové práce, k marketingu turistické destinace. V empirické části je podána analýza výsledků výzkumu provedeného mezi turisty a na základě takto získaných informací jsou poskytnuta doporučení a doporučeny marketingové metody, které mohou být použity k propagaci Gruzie, aby přilákala více turistů.
Klíčová slova: Gruzie, ; cestovní ruch v Gruzii; značka země; marketing turistické destinace; propagace Gruzie; cestovní ruch,

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/International Business - Central European Business Realities
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 8. 10. 2013
Datum podání práce: 15. 5. 2014
Datum obhajoby: 30. 1. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/44612/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: