Vliv reklamy cestovních kanceláří na rozhodování zákazníků při výběru nabízených produktů

Název práce: Vliv reklamy cestovních kanceláří na rozhodování zákazníků při výběru nabízených produktů
Autor(ka) práce: Srnská, Kateřina
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Valentová, Jana
Oponenti práce: -
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato diplomová práce se zaměřuje na postavení reklamy v cestovním ruchu, s konkrétní aplikací na cestovní kanceláře. Podává ucelený přehled o postupu plánování reklamní kampaně a uvádí také určitá doporučení a upozornění. Součástí této práce je také konkrétní šetření mezi širokou veřejností a marketingovými odděleními cestovních kanceláří. Výsledky šetření jsou v závěru porovnávány s teoretickými základy celé práce.
Klíčová slova: marketing služeb; spotřebitel; cestovní kanceláře; marketinový mix; propagace; reklama
Název práce: Travel Agencies Commercials` Impact on the Customer`s Decision on the Selection of Offered Services
Autor(ka) práce: Srnská, Kateřina
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Valentová, Jana
Oponenti práce: -
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Klíčová slova:
Název práce: Travel Agencies Commercials` Impact on the Customer`s Decision on the Selection of Offered Services
Autor(ka) práce: Srnská, Kateřina
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Valentová, Jana
Oponenti práce: -
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Klíčová slova:

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Cestovní ruch
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra cestovního ruchu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 28. 4. 2008
Datum podání práce: 28. 4. 2008
Datum obhajoby: 30. 5. 2008
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/8356/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: