Retargeting jako klic k rustu v e-commerce

Název práce: Retargeting as a key to revenue growth in e-commerce
Autor(ka) práce: Baranyk, Pavel
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Stříteský, Václav
Oponenti práce: Klega, Ondřej
Jazyk práce: English
Abstrakt:
The thesis gives an insight into the field of online marketing with a special focus on acquisition channels analysis and retargeting. The goals of this thesis are to introduce the most frequently used acquisition channels with focus on retargeting, carry out analyses of their performance in case of selected e-shop Feedo.cz and confirm pivotal role of retargeting in driving revenue growth of the company. The study was principally based on primary research of data and personal interviews with international online marketing experts that resulted into a unique and comprehensive overview of retargeting types and specific techniques. The analyses conclude that retargeting is not the biggest revenue growth driver even if it is a very important part of multichannel approach. Analyses of acquisition channels if further enriched by recommendations for further development of the company and its online marketing strategy.
Klíčová slova: Retargeting; E-commerce; Email Marketing; Online Marketing; Multichannel
Název práce: Retargeting jako klic k rustu v e-commerce
Autor(ka) práce: Baranyk, Pavel
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Stříteský, Václav
Oponenti práce: Klega, Ondřej
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Tato diplomová práce představuje problematiku online marketingu se zvláštním zaměřením na analýzu akvizičních kanálů a retargeting. Cílem této práce je představit nejčastěji používané akviziční kanály a retargetingové strategie, provést analýzy jejich výkonnosti na příkladu e-shopu Feedo.cz a potvrdit zásadní roli retargetingu pro růst společnosti. Analytická část práce je postavena na primárním výzkumu dat a osobních rozhovorech s mezinárodními experty na online marketing a retargeting, které vyústily v unikátní ucelený přehled typů retargetingu a specifických technik. Analýzy dospěly k závěru, že ač je retargeting důležitým zdrojem nových objednávek a součástí multichannel přístupu, není zdrojem nejdůležitějším. Analýza akvizičních kanálů je také obohacena doporučeními pro vylepšení stávajících strategií a další rozvoj.
Klíčová slova: Email Marketing; Multichannel; Online Marketing; Retargeting; E-commerce

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/International Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 7. 1. 2013
Datum podání práce: 30. 11. 2014
Datum obhajoby: 9. 9. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/42907/podrobnosti

Soubory ke stažení

Neveřejná příloha
Neveřejný soubor
Stáhnout
Neveřejná příloha
Neveřejný soubor
Stáhnout
    Poslední aktualizace: