Adaptace marketingové strategie mezinárodně operující společnosti

Název práce: Adaptace marketingové strategie mezinárodně operující společnosti
Autor(ka) práce: Bílá, Veronika
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Pech, Milan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce v teoretické části popisuje působení zahraničně operujících firem na mezinárodních trzích a možnosti adaptace jejich marketingového mixu. Praktická část je věnována působení konkrétní nadnárodní společnosti a adaptaci jejího marketingového mixu podle potřeb trhů, na kterých je přítomna, se zaměřením na trhy střední a východní Evropy. Závěr práce hodnotí přístup společnosti a navrhuje změny.
Klíčová slova: -
Název práce: Adaptation of marketing strategy of internationally operating company
Autor(ka) práce: Bílá, Veronika
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Pech, Milan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Klíčová slova: -

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 28. 4. 2008
Datum podání práce: 28. 4. 2008
Datum obhajoby: 5. 6. 2008
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/8362/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: