Segmentace trhu tabulkových čokolád u studentů

Název práce: Segmentace trhu tabulkových čokolád u studentů
Autor(ka) práce: Popelková, Renata
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Zadražilová, Dana
Oponenti práce: Izera, Václav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Hlavním cílem diplomové práce je nalézt diference, resp. podobnosti mezi studenty, kteří konzumují tabulkové čokolády, a na základě odlišností poznat, odkrýt a charakterizovat různé tržní segmenty. Dílčím cílem práce je postihnout mediální chování studentů, jež konzumují tabulkové čokolády, a poskytnout marketingová doporučení ohledně všech odkrytých skupin spotřebitelů. První část diplomové práce se zabývá teorií segmentace spotřebitelských trhů, ze které se vychází v praktické části. Analytická část práce se zaměřuje na hlavní charakteristiky českého trhu čokolád a analýzu primárních a sekundárních dat. Na základě zjištěných údajů je následně provedena segmentace trhu tabulkových čokolád. Výsledkem práce je odkrytí čtyř segmentů a postihnutí jejich mediálního chování. V závěru práce jsou uvedena marketingová doporučení ohledně všech identifikovaných segmentů.
Klíčová slova: MML-TGI; SPSS; Mediální chování; Tabulkové čokolády; Segmentace spotřebitelského trhu
Název práce: Segmentation of tablet chocolate market by students
Autor(ka) práce: Popelková, Renata
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Zadražilová, Dana
Oponenti práce: Izera, Václav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The main goal of this Master's Thesis is to discover differences, or rather similarities in consumer's behaviour on the Czech tablet chocolate market by students and based on these differences identify, reveal and characterize various market segments. Partial goal is to detect media behaviour of students who consume chocolate tablets and provide marketing recommendations regarding to all revealed groups of consumers. The first part deals with the theory of segmentation of consumer markets which serves as the basis for analysis in the practical part. The analytical part of the thesis focuses on the main characteristics of the Czech chocolate market and analysis of primary and secondary data. Subsequently based on the collected data the market segmentation of tablet chocolate market is performed. The outcome of this Master's Thesis discovers four market segments and detects their media behavior. Marketing recommendations regarding all identified segments are given at the end of Thesis.
Klíčová slova: MML-TGI; SPSS; Media behaviour; Tablet chocolate ; Segmentation of the consumer market

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 13. 9. 2013
Datum podání práce: 30. 4. 2014
Datum obhajoby: 17. 9. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/43828/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: