LOYALTY PROGRAMS AND THEIR EFFECTIVENESS FROM THE COMPANY POINT OF VIEW

Název práce: LOYALTY PROGRAMS AND THEIR EFFECTIVENESS FROM THE COMPANY POINT OF VIEW
Autor(ka) práce: Idugboe, Sandra
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Tahal, Radek
Oponenti práce: Stříteský, Václav
Jazyk práce: English
Abstrakt:
This thesis analyzes Loyalty programmes as used by companies as marketing tool, their benefits, setbacks and effectiveness so as to determine whether Loyalty programmes do achieve the purposes for which they are created by companies for the clients. Since Loyalty programmes have become a common practice amongst businesses, this research helps us Know whether the effort spent on creating and offering such programmes yields any different gain for companies other than what they would normally get? If and where the loyalty programmes need to be evaluated in order to create the desired goal, and whether loyalty programmes really make a difference in customers' purchasing habit. The knowledge of these would go a long way to ease the managerial process for both companies and consumers.
Klíčová slova: Buyer purchasing/buying habit; Customer loyalty; Customer loyalty programmes
Název práce: LOYALTY PROGRAMS AND THEIR EFFECTIVENESS FROM THE COMPANY POINT OF VIEW
Autor(ka) práce: Idugboe, Sandra
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Tahal, Radek
Oponenti práce: Stříteský, Václav
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Tato práce analyzuje věrnostní programy jako jeden z marketingových nástrojů, který je v současné době firmami hojně využíván. Zabývá se jejich efektivitou pro firmy i tím, jak jednotlivé parametry loajalitních programů vnímají zákazníci. Práce analyzuje, zda loajalitní programy naplňují cíle, které si v souvislosti s nimi firmy stanovily. Výzkum, založený na primárních datech, se snaží odpovědět na otázku, zda úsilí vynaložené na vytvoření a správu věrnostních programů přispívá k naplnění marketingových a obchodních cílů firmy. Práce se zaměřuje na parametry věrnostních programů a zjišťuje, zda tyto parametry opravdu přispívají k požadované změně kupního chování zákazníků. Získané poznatky by měly být využitelné firmami v marketing managementu.
Klíčová slova: zákaznická loajalita; Věrnostní programy; spotřební chování; nákupní zvyklosti

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/International Business - Central European Business Realities
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 7. 11. 2013
Datum podání práce: 31. 5. 2014
Datum obhajoby: 17. 2. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/45410/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: