Market Entry Strategy of Casamundo GmbH to the Czech Market

Název práce: Market Entry Strategy of Casamundo GmbH to the Czech Market
Autor(ka) práce: Zapletalová, Veronika
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Král, Petr
Oponenti práce: Tisovski, Marija
Jazyk práce: English
Abstrakt:
The objective of this thesis is to select the most suitable market entry mode and create a marketing strategy for accommodation rental company Casamundo GmbH. Suggested strategy will be based on characteristics of the Czech market and consumers and will help the company to establish itself in the market. The thesis is divided into three parts. Theoretical part summarizes main concepts and frameworks focused on foreign market entry and marketing strategy creation. It is followed by introduction of Casamundo GmbH and analysis of external and internal environment that will serve as a base for evaluation of company's strengths and weaknesses. Last part summarizes results of survey conducted among Czech consumers. Based on all collected data market entry mode is then suggested and the marketing strategy including adjustment to marketing mix is proposed.
Klíčová slova: E-commerce; International Expansion; Market Analysis; Market Entry Strategy
Název práce: Market Entry Strategy of Casamundo GmbH to the Czech Market
Autor(ka) práce: Zapletalová, Veronika
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Král, Petr
Oponenti práce: Tisovski, Marija
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Hlavním cílem této diplomové práce je navržení vhodné strategie vstupu na trh a vytvoření doporučení pro marketingovou strategii pro firmu Casamundo GmbH. Práce se rozdělena do tří částí. Teoretická část se zabývá koncepty týkajícími se mezinárodního marketingu a vstupu na zahraniční trhy. Druhá kapitola krátce shrnuje historii a současnost Casamundo GmbH a poté se zaměřuje na charakteristiku českých spotřebitelů a analýzu trhu včetně konkurence. Poslední kapitola analyzuje a vyhodnocuje výsledky dotazníkového šetření. Na základě dotazníkové šetření a provedeného výzkumu jsou poté navržena doporučení a strategie vstupu na český trh.
Klíčová slova: E-commerce; Analýza trhu; Mezinárodní expanze; Strategie vstupu na trh

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/International Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 10. 12. 2013
Datum podání práce: 15. 9. 2014
Datum obhajoby: 9. 9. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/45821/podrobnosti

Soubory ke stažení

Neveřejná příloha
Neveřejný soubor
Stáhnout
    Poslední aktualizace: