Založení českého startupu na Brazilském trhu

Název práce: Launching a Czech startup in the Brazilian market
Autor(ka) práce: Haláková, Kateřina
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Tyll, Ladislav
Oponenti práce: Krause, Josef
Jazyk práce: English
Abstrakt:
This Master's thesis aims to investigate the Brazilian market environment and the conditions a Czech e-commerce startup needs to face upon expansion to this territory. Based on an assessment of the Brazilian business environment, the possible modes of entry are analyzed and the most suitable is suggested to the company. This is followed by an analysis of risks which can obstruct the young company's expansion process and accompanied by a financial viability analysis of the internationalization project. The analysis of Brazilian environment is finalized by an assessment of key success factors based on a qualitative research of Czech startups, which have succeeded to expand their activities to Brazil.
Klíčová slova: Brazil; Startup; Success factors; International expansion
Název práce: Založení českého startupu na Brazilském trhu
Autor(ka) práce: Haláková, Kateřina
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Tyll, Ladislav
Oponenti práce: Krause, Josef
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Tato práce se zabývá brazilským podnikatelský prostředím a podmínkami, se kterými se český e-commerce startup musí vypořádat v případě expanze na toto území. Na základě posouzení braziského trhu jsou analyzovány strategie expanze pro český startup. Následuje analýza rizik, které mohou bránit v expanzi mladé společnosti. Práce je završena finanční analýzou projektu a posouzení jeho únosnosti pro danou firmu. Rozbor brazilského podnikatelského prostředí je, na základě rozhovorů s českými podnikateli, kterým se úspěšně podařilo rozšířit své aktivity do Brazílie, doplněný o analýzu klíčových faktorů úspěchu(key success factors).
Klíčová slova: Klíčové faktory úspěchu; Brazílie; Startup; Expanze do zahraničí

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/International Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra podnikové ekonomiky

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 14. 2. 2014
Datum podání práce: 14. 8. 2014
Datum obhajoby: 9. 9. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/46428/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: