České muzeum a mezinárodní publikum

Název práce: České muzeum a mezinárodní publikum
Autor(ka) práce: Suchánková, Pavla
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Janištinová, Anna
Oponenti práce: Černá, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářské práce se zabývá problematikou mezinárodních návštěvníků muzejních institucí. Hlavním cílem práce je charakterizovat segment zahraničních návštěvníků za účelem navržení vhodných marketingových strategií vedoucích k efektivnější práci s touto skupinou, tak aby byly aplikovatelné i v rámci českých muzeí. Teoretická část práce je zaměřena na základní definice a teorie marketingu, zejména v oblasti muzeí a muzejních návštěvníků s důrazem na skupinu zahraničních návštěvníků. Praktická část obsahuje výsledky výzkumu motivace zahraničních návštěvníků k návštěvě Nové budovy Národního muzea a analýzu vybraných propagačních a informačních kanálů určeným zahraničním návštěvníků. Tyto poznatky jsou doplněny o přístupy zahraničních muzeí k mezinárodním návštěvníkům.
Klíčová slova: Národní muzeum; zahraniční návštěvníci; marketing; muzeum
Název práce: Czech Museum and International Audience
Autor(ka) práce: Suchánková, Pavla
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Janištinová, Anna
Oponenti práce: Černá, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The Bachelor thesis deals with the issue of international visitors of the museum institutions. The main aim of this work is to characterize the segment of foreign/international visitors in order to design appropriate marketing strategies leading to more effective work with this group and being applicable even in the context of Czech museums. The theoretical part is focused on the basic definitions and theories of marketing, especially in the field of museums and museum visitors with an emphasis on a group of foreign/international visitors. The practical part contains the results of the research on motivation of foreign/international visitors to visit the New building of the National Museum and the analysis of selected promotional and information channels intended for foreign/international visitors. These findings are complemented by foreign museums approaches to international visitors.
Klíčová slova: the National museum; international visitors; marketing; museum

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Arts Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra Arts managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 11. 3. 2014
Datum podání práce: 31. 5. 2014
Datum obhajoby: 17. 9. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/46939/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: