Porovnání e-learningových produktů typu Supermemo
Název práce: | Porovnání e-learningových produktů typu Supermemo |
---|---|
Autor(ka) práce: | Churý, František |
Typ práce: | Bakalářská práce |
Vedoucí práce: | Šedivá, Zuzana |
Oponenti práce: | Pavlíček, Luboš |
Jazyk práce: | Česky |
Abstrakt: | Práce se zabývá problematikou produktů typu Supermemo (též nazývaných Flashcard software). Zjednodušeně řečeno se jedná o software, který slouží k opakování slovíček. Cílem je porovnat vybrané produkty, zamyslet se nad ideálním softwarem tohoto typu a nad možným budoucím vývojem.
V první části práce objasňuji (zejména dříve rozšířený) princip učení slovíček pomocí papírových kartiček (tzv. Flashcards). Přibližuji metody a důvody práce s těmito kartičkami, algoritmy jejich přesunů apod. Z těchto metod vychází počítačový software, zvažuji výhody a nevýhody softwaru oproti Flashcards. Dále formuluji možné požadavky na ideální software tohoto typu, analyzuji vybrané produkty (Supermemo, VTrain a Flashcard Exchange) a konfrontuji je s formulovanými požadavky. Na závěr se zamýšlím nad možnými vylepšeními produktů a budoucím vývojem v oblasti. |
Klíčová slova: | slovíčka; Spaced repetition; Flashcards; Supermemo; e-learning |
Název práce: | Analysis of the Supermemo like products |
---|---|
Autor(ka) práce: | Churý, František |
Typ práce: | Bachelor thesis |
Vedoucí práce: | Šedivá, Zuzana |
Oponenti práce: | Pavlíček, Luboš |
Jazyk práce: | Česky |
Abstrakt: | |
Klíčová slova: |
Informace o studiu
Studijní program / obor: | Aplikovaná informatika/Informatika |
---|---|
Typ studijního programu: | Bakalářský studijní program |
Přidělovaná hodnost: | Bc. |
Instituce přidělující hodnost: | Vysoká škola ekonomická v Praze |
Fakulta: | Fakulta informatiky a statistiky |
Katedra: | Katedra informačních technologií |
Informace o odevzdání a obhajobě
Datum zadání práce: | 29. 4. 2008 |
---|---|
Datum podání práce: | 1. 6. 2008 |
Datum obhajoby: | 18. 6. 2008 |
Identifikátor v systému InSIS: | https://insis.vse.cz/zp/8390/podrobnosti |