Fenomén moderní doby – Biopotraviny

Název práce: Fenomén moderní doby – Biopotraviny
Autor(ka) práce: Štěrbová, Daniela
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Horová, Olga
Oponenti práce: Černá, Magdalena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce na téma Fenomén moderní doby - Biopotraviny se zabývá marketingovou orientací na trhu biopotravin a ekologického zemědělství. Cílem práce je zanalyzovat míru informovanosti a vzdělanosti spotřebitelů v oblasti biopotravin. Teoretická část definuje základní pojmy a zkoumá jednotlivé nástroje marketingového mixu jako je produkt - biopotravina, distribuce, cena a propagace. Praktická část již zahrnuje řešení vlastního výzkumu zaměřeného na znalosti a povědomí spotřebitelů o biopotravinách, který byl prováděn metodou dotazníkového šetření. Analýza údajů výzkumu je stěžejní pro vyvození závěrů a navržení některých vhodných doporučení v oblasti marketingu biopotravin a ekologického zemědělství.
Klíčová slova: výzkum trhu; marketing biopotravin; biopotraviny; ekologické zemědělství
Název práce: The Phenomenon of Modern Time - Organic food
Autor(ka) práce: Štěrbová, Daniela
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Horová, Olga
Oponenti práce: Černá, Magdalena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The bachelor thesis entitled Organic Food - The Phenomenon of Modern Time examines the marketing orientation on the organic food and organic farming market. The aim of this thesis is to analyze the degree of consumer awareness and education in the area of organic food. The theoretical part will define the basic terms and will consider the individual instruments of the marketing mix: product (organic food), place, price and promotion. The practical part includes original research focused on consumer knowledge and awareness about organic food, conducted through the survey method. An analysis of the research outcomes is essential in order to draw conclusions and propose appropriate recommendations in the field of organic food and organic farming marketing.
Klíčová slova: market research; marketing of organic food; organic food; organic farming

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 15. 9. 2010
Datum podání práce: 30. 4. 2011
Datum obhajoby: 3. 6. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/27301/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: