Marketingová strategie pro společnost MARKID s.r.o

Název práce: Marketingová strategie pro společnost MARKID s.r.o
Autor(ka) práce: Dlouhá, Veronika
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Bílková, Jana
Oponenti práce: Laschoberová, Libuše
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato diplomová práce se věnuje navržení marketingové strategie pro lyžařský areál Skipark Mladé Buky provozovaný společností DIKRAM s.r.o. Součástí této práce je analýza vnějšího a vnitřního okolí, trhu lyžařských areálů a různých indikátorů majících vliv na navržení krátkodobé, střednědobé a dlouhodobé strategie.
Klíčová slova: lyžařský areál; služby; lyžování; strategie; marketing
Název práce: Marketing strategy for the company MARKID Ltd
Autor(ka) práce: Dlouhá, Veronika
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Bílková, Jana
Oponenti práce: Laschoberová, Libuše
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Klíčová slova:

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 30. 4. 2008
Datum podání práce: 30. 4. 2008
Datum obhajoby: 2. 6. 2008
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/8436/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: