Využítí Internetu v marketingové strategii HVB Bank Czech Republic a.s

Název práce: Využítí Internetu v marketingové strategii HVB Bank Czech Republic a.s
Autor(ka) práce: Endtová, Simona
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Bílková, Jana
Oponenti práce: Chvojka, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této práce je zhodnotit dosavadní strategii HVB Bank v internetovém marketingu, navrhnout začlenění internetu jako média do marketingového mixu firmy a nastínit možná zlepšení v této oblasti pro HVB Bank. V první části položím teoretický základ obsahu své práce, a proto představím sít Internet jako nástroj marketingové strategie. Významná část práce bude věnována marketingovému mixu se specifickým zaměřením na internet. V druhé části své práce se již budu věnovat konkrétní aplikaci nástrojů internetového marketingu v HVB Bank.
Klíčová slova: nástroje; banka; HVB; marketing; internet
Název práce: Utilization of internet in the marketing strategy of HVB Bank Czech Republic a.s
Autor(ka) práce: Endtová, Simona
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Bílková, Jana
Oponenti práce: Chvojka, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Klíčová slova:

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 30. 4. 2008
Datum podání práce: 30. 4. 2008
Datum obhajoby: 2. 6. 2008
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/8443/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: