Faktory úspěšnosti přenosu obchodních modelů do prostředí českého internetu

Název práce: Faktory úspěšnosti přenosu obchodních modelů do prostředí českého internetu
Autor(ka) práce: Horský, Karel
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Klas, Jan
Oponenti práce: Karen, Vladimír; Ing. Vladimír Karen,
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato práce je věnována obchodním modelům, používaným na internetu. Cílem práce je na základě porovnání vybraných obchodních modelů a jejich implementací analyzovat faktory, ovlivňující úspěšnost přenosu těchto modelů z prostředí světového internetu do specifických podmínek českého internetu. Faktory jsou dále zkoumány s ohledem na působení okolních podmínek a na základě výsledků zkoumání jsou rozděleny do několika skupin významnosti podle různých kritérií.
Klíčová slova: úspěšnost; faktory; přenos; obchodní modely; internet

Informace o studiu

Studijní program / obor: Aplikovaná informatika/Informační management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra systémové analýzy

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 30. 4. 2008
Datum podání práce: 1. 6. 2008
Datum obhajoby: 5. 6. 2008
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/8454/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: