Hodnocení marketingového mixu vybraného podnikatelského subjektu

Název práce: Hodnotenie marketingového mixu vybraného podnikateľského subjektu
Autor(ka) práce: Kopecká, Ina
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Horová, Olga
Oponenti práce: Štefečková, Jana
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Teoreticko-metodologická část: obsah a podstata marketingu, marketingový mix a jeho jednotlivé nástroje. Aplikační část: charakteristika firmy, analýza marketingových možností a východisek, postavení firmy v marketingovém prostředí, implementace teorie marketingového mixu na firmu. Závěr, hodnocení celkové situace firmy a doporučení pro management.
Klíčová slova:
Název práce: Hodnocení marketingového mixu vybraného podnikatelského subjektu
Autor(ka) práce: Kopecká, Ina
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Horová, Olga
Oponenti práce: Štefečková, Jana
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Klíčová slova: kočárek; 4C; 4P; marketingový mix
Název práce: Marketing mix of a chosen enterprise
Autor(ka) práce: Kopecká, Ina
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Horová, Olga
Oponenti práce: Štefečková, Jana
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Klíčová slova:

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 30. 4. 2008
Datum podání práce: 30. 4. 2008
Datum obhajoby: 5. 6. 2008
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/8461/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: