Marketingová strategie České podnikatelské pojišťovny

Název práce: Marketingová strategie České podnikatelské pojišťovny
Autor(ka) práce: Besperát, Lukáš
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Zeman, Jiří
Oponenti práce: Filipová, Alena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingoví strategie České podnikatelské pojišťovny, jejím cílem je kromě samotné analýzy také zhodnocení úspěšnosti marketingové strategie a to na základě srovnání meziročního nárůstu zisku v závislosti na výdajích do marketingu. Práce je rozdělena na část teoretickou, kde nejdříve popisuji marketingové prostředí, strategický marketing a marketingový mix v pojišťovnictví. V druhé části se věnuji obecně pojišťovnictví, krátkému popisu současné situace na českém pojistném trhu. Poslední 2 kapitoly se již věnují společnosti samotné, představuji společnost a její klíčová odvětví součástí této kapitoly je i SWOT analýza ČPP. Poslední kapitola se věnuje samotné marketingové strategii ČPP jejíž součástí je i zhodnocení úspěšnosti marketingové strategie.
Klíčová slova: Pojistný trh; Marketingový mix; Marketing; Česká podnikatelská pojišťovna
Název práce: Marketing strategy of Česká podnikatelksá pojišťovna
Autor(ka) práce: Besperát, Lukáš
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Zeman, Jiří
Oponenti práce: Filipová, Alena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The batchelor thesis if focused on the analysis of marketing strategy of an insourance company Česká podnikatelská pojišťovna,a.s. The aim of the thesis is to prove eficiency of the marketing strategy of the company. In the theoretical part of the tesis I describe strategy marketing, marketing environment and marketing mix. The second part of the thesis if focused on insurance generally, you find there analyse of the current condition on the market. Then there is a presentation of the company with historical data and description of key sector for the company. The last chapter is devoted to the marketing strategy of ČPP with the analyse of the eficiency of the marketing strategy ,,gain'' vs ,,marketing expenses''.
Klíčová slova: Marketing; Marketing mix; Insourance market; Česká podnikatelská pojišťovna

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 11. 2. 2014
Datum podání práce: 2. 5. 2014
Datum obhajoby: 24. 6. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/42507/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: