Optimalizace zboží na prodejní ploše

Název práce: Optimalizace zboží na prodejní ploše
Autor(ka) práce: Lerch, Martin
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Zeman, Jiří
Oponenti práce: Filipová, Alena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zabývá nákupním chováním českého zákazníka a uspořádáním zboží na prodejní ploše hypermarketu. Cílem práce je zjistit nákupní chování zákazníků a navrhnout optimální uspořádání hypermarketu Globus a jednoho konkrétního oddělení. Bakalářská práce se skládá ze čtyř kapitol. První kapitola je věnována teoretické části celé problematiky prodeje a nakupování, druhá kapitola nákupnímu chování zákazníků, jeho vývoji, typologii a popisu rozhodovacího procesu zákazníků. Třetí kapitola řeší uplatnění výše uvedených informací a zjištění v praxi a nalezení optimálního systému uspořádání prodejen Globus. Čtvrtá kapitola hledá optimální řešení oddělení domácí potřeby v Globusu a optimální uspořádání zboží.
Klíčová slova: domácí potřeby; Globus; layout; rozhodovací proces; nákupní chování
Název práce: Optimization of the item on the sales area
Autor(ka) práce: Lerch, Martin
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Zeman, Jiří
Oponenti práce: Filipová, Alena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis deals with the purchase of the customer behavior and arranging items on a sales area of the hypermarket. The aim of the work is to determine the customer shopping behaviour and suggest an optimal arrangement of hypermarket Globus and one particular department. The thesis consists of four chapters. The first chapter is devoted to the theoretical part of the whole issue of sales and shopping, the second chapter the purchase behavior of customers, its development, a typology and description of the decision-making process. The third chapter addresses the application of the above information and findings in practice and find an optimum arrangement system stores Globus. The fourth chapter is looking for the optimal solution to the household goods in the Globus department and the optimal arrangement of the goods.
Klíčová slova: decision-making process; household goods; Globus; layout; shopping behaviour

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Manažer obchodu
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 25. 6. 2013
Datum podání práce: 27. 9. 2013
Datum obhajoby: 25. 6. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/43452/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: