Staropramen jako návštěvnická atraktivita cestovního ruchu

Název práce: Staropramen jako návštěvnická atraktivita cestovního ruchu
Autor(ka) práce: Trávová, Veronika
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Valentová, Jana
Oponenti práce: Fabiánková, Petra
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem bakalářské práce na téma "Staropramen jako návštěvnická atraktivita cestovního ruchu" je analyzovat Návštěvnické centrum Staropramen spolu s nabízenou prohlídkou. Zároveň je prioritou zjistit spokojenost návštěvníků této atraktivity a popřípadě navrhnout možné změny pro zvýšení návštěvnosti a oblíbenosti exkurze. Práce se skládá z pěti kapitol. V první části jsou uvedeny teoretické pojmy včetně historie pivovarnictví a výroby piva. Praktická část se zaměřuje na charakteristiku společnosti Pivovary Staropramen s.r.o. a jejího návštěvnického centra, které je porovnáváno s nabídkou konkurenčních pivovarů. Důležitými pro práci jsou výsledky dotazníkového šetření. Závěrem autorka hodnotí jak potenciál atraktivity, tak i přínos pro cestovní ruch na základě získaných informací.
Klíčová slova: pivovar; dotazníkové šetření; návštěvník; atraktivita
Název práce: Staropramen as a visitor attraction in tourism
Autor(ka) práce: Trávová, Veronika
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Valentová, Jana
Oponenti práce: Fabiánková, Petra
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of the bachelor thesis "Staropramen as a visitor attraction in tourism" is to analyse the tour in the Staropramen Visitor Center. The priority is as well to detect the visitor's satisfaction with the attraction and if needed to propose possible changes leading to increase in the attendance of the tour. The thesis consists of five chapters. In the first part there are mentioned theoretical terms including the history of brewing and beer production. The practical part is focused on the characteristics of the Pivovary Staropramen s.r.o. and its visitor center, which is compared with competing breweries. However, the results of the questionnaire survey are also very important for the thesis. In conclusion, on the basis of gained information the author analyses both the potencial of the attraction and benefits for tourism.
Klíčová slova: attraction; brewery; questionnaire survey; visitor

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Cestovní ruch a regionální rozvoj
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra cestovního ruchu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 22. 9. 2013
Datum podání práce: 9. 5. 2014
Datum obhajoby: 10. 6. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/43921/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: