Specifikace a kritické faktory zavedení e-learningového systému
Název práce: | Specifikace a kritické faktory zavedení e-learningového systému |
---|---|
Autor(ka) práce: | Krtouš, Pavel |
Typ práce: | Diplomová práce |
Vedoucí práce: | Šedivá, Zuzana |
Oponenti práce: | Novák, Jan |
Jazyk práce: | Česky |
Abstrakt: | Stěžejní částí práce je specifikace zavedení a nadefinování hlavních CSF zavedení e-learningového systému. Práce reaguje na chybný trend chápat úspěšné zavedení e-learningového systému jako úspěšnou instalaci systému LMS. Teoretická část práce definuje termíny a souvislosti důležité pro pochopení principu elektronické formy vzdělávání, aktuální e-learningové trendy a standardy IMS a SCORM. V praktické části jsou diskutovány požadavky na e-learningové systémy, role rozhodující o zavedení, analýza vzdělávacích potřeb, umístění systému, integrace s ostatními systémy a pilotní nasazení. Hlavním přínosem práce je definice CSF zavedení systému, konkrétně definice cílů, motivace uživatelů, funkčnost a dostupnost, komunikace, kontrola výuky a zpětná vazba během vzdělávacího procesu. |
Klíčová slova: | kritické faktory; CSF; SCORM; LMS; elektronické vzdělávání; e-learning |
Informace o studiu
Studijní program / obor: | Aplikovaná informatika/Informační systémy a technologie |
---|---|
Typ studijního programu: | Magisterský studijní program |
Přidělovaná hodnost: | Ing. |
Instituce přidělující hodnost: | Vysoká škola ekonomická v Praze |
Fakulta: | Fakulta informatiky a statistiky |
Katedra: | Katedra informačních technologií |
Informace o odevzdání a obhajobě
Datum zadání práce: | 2. 5. 2008 |
---|---|
Datum podání práce: | 1. 6. 2008 |
Datum obhajoby: | 2. 6. 2008 |
Identifikátor v systému InSIS: | https://insis.vse.cz/zp/8498/podrobnosti |