Využití internetu pro malé a střední podniky

Název práce: Využití internetu pro malé a střední podniky
Autor(ka) práce: Musatov, Ivan
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Svobodová, Ivana
Oponenti práce: Mísař, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se věnuje internetovému marketingu, jako nejúspěšnějšímu způsobu prodeje a propagace v současné době. Cílem práce "Využití internetu pro malé a střední podniky" je analyzovat propagace na konkrétním podniku a následně provést návrh využití této komunikace. Teoretická část se zabývá podstatou Internetu a popisuje jednotlivé prvky, nástroje a prostředí internetového marketingu. Praktická část se věnuje SWOT analýze firmy XXX s.r.o. a ukazuje jak se dá na příkladu tohoto podniku vytvořit reklamní kampaň , který hodnotí efektivitu vynaloženého úsilí na Internetu. Na základě těchto rozborů je vyhodnocen současný stav internetového marketingu a jsou navrženy vhodná doporučení pro zefektivnění a optimalizaci činnosti firem. Návrh reaguje na aktuální problémy, které firmu trápí.
Klíčová slova: Sociální sítě; SEO; Internetový marketing; Internet
Název práce: The Use of Internet in MSI
Autor(ka) práce: Musatov, Ivan
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Svobodová, Ivana
Oponenti práce: Mísař, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis is devoted to Internet marketing as the most successful way of selling and promotion at the moment. The aim of the thesis "Using the Internet for SMEs" is to analyze the promotion of a particular company and then make a proposal of using this communication. The theoretical part deals with the nature of the Internet and describes the elements, tools and environments of internet marketing. The practical part deals with SWOT analysis of the company XXX sro and shows how to give the example of the company to create an advertising campaign, which evaluates the effectiveness of efforts on the Internet. Based on the analysis evaluates the current state of Internet marketing and appropriate recommendations are designed to streamline and optimize business companies. The proposal responds to the current problems that plagued the company.
Klíčová slova: SEO; Social Networking; Internet marketing; Internet

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 24. 9. 2013
Datum podání práce: 1. 5. 2014
Datum obhajoby: 25. 6. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/45145/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: