Analýza změny obchodní strategie výrobně obchodní společnosti Salma s.r.o

Název práce: Analýza změny obchodní strategie výrobně obchodní společnosti Salma s.r.o
Autor(ka) práce: Krejčí, Tomáš
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Chylíková, Hana
Oponenti práce: Drozen, František
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této práce je analyzovat vytvoření nové obchodní strategie a její dopad na hospodářskou činnost firmy. Teoretická část obsahuje vymezení pojmů, popis marketingových komunikací, rozdílu "Business to business" a "Business to consumer", relevantní způsoby komunikace a finanční analýzu podniku. Druhá část práce popisuje situaci firmy, přehled konkurenčního prostředí. Obsahem druhé části práce je také vysvětlení současné obchodní strategie a vybraných finančních ukazatelů. Třetí praktická část se věnuje navržené budoucí obchodní strategii.
Klíčová slova: finanční analýza; firemní strategie; marketingová komunikace
Název práce: Analysis of change of business strategy of trade and production company Salma s.r.o
Autor(ka) práce: Krejčí, Tomáš
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Chylíková, Hana
Oponenti práce: Drozen, František
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this work is to analyze the creation of a new business strategy and its impact on the economic activity of the company. The theoretical part contains the definition, description, marketing communications, the difference between "Business to Business" and "Business to consumer", relevant ways of communication and financial analysis. The second part of the work describes the situation of the company, an overview of the competitive environment. The content of the second part of the work is also an explanation of the current business strategies and selected financial indicators. The third part deals with the practical part of the proposed future business strategy.
Klíčová slova: Marketing communication; Financial analysis; Business strategy

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Manažer obchodu
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 7. 11. 2013
Datum podání práce: 30. 4. 2014
Datum obhajoby: 26. 6. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/45398/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: