Problematika přeměny lokální značky Oskar na globální značku Vodafone

Název práce: Problematika přeměny lokální značky Oskar na globální značku Vodafone
Autor(ka) práce: Cimpová, Martina
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Mikeš, Jiří
Oponenti práce: Kůlová, Petra
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cilem me prace je udelat komplexni prehled o komunikaci lokalni znacky Oskar a pozdeji globalni znacky Vodafone se zamerenim na provedeny rebranding. Zamerim se na komunikaci reklamnich agentur, ktere pro operatora pracovaly a zanalyzuji jejich nejuspesnejsi reklamni kampane. Zamyslim se nad tim, zda byla premena znacky nutna, co operatorovi prinesla a co mu naopak vzala.
Klíčová slova: -
Název práce: The issue of conversion of the local brand Oskar to a global brand Vodafone
Autor(ka) práce: Cimpová, Martina
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Mikeš, Jiří
Oponenti práce: Kůlová, Petra
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Klíčová slova: -

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 2. 5. 2008
Datum podání práce: 2. 5. 2008
Datum obhajoby: 24. 6. 2008
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/8507/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: