Marketingový mix ve finančních službách

Název práce: Marketingový mix vo finančných službách
Autor(ka) práce: Štefaňáková, Nina
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Blahová, Naděžda
Oponenti práce: Kozáková, Monika
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Diplomová práca má za cieľ podať čitateľovi obraz o jednotlivých prvkoch marketingového mixu vo finančných inštitúciách tak vo všeobecnej rovine, uplatniteľnej pre všetky subjekty pôsobiace na finančnom trhu, ako aj v praktickej rovine analýzou konkrétneho vybraného subjektu pôsobiaceho v bankovom sektore. Autorka v teoretickej časti práce popisne charakterizuje prvky rozšíreného marketingového mixu -- produkt, cenu, distribúciu, propagáciu, proces, personál a fyzické prostredie a následne analyzuje ich pojatie a vzájomné pôsobenie v Air Bank, ako typického predstaviteľa malej modernej banky na českom trhu, pretože sú to predovšetkým mladé banky, ktoré začali prikladať dôraz na marketing ako samostatnú oblasť v strategickom riadení spomedzi všetkých finančných inštitúcií.
Klíčová slova: Propagácia; Distribúcia; Cena; Produkt; Bankový marketingový mix; Finančný marketing
Název práce: Marketingový mix ve finančních službách
Autor(ka) práce: Štefaňáková, Nina
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Blahová, Naděžda
Oponenti práce: Kozáková, Monika
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Diplomová práce má za cíl podat čtenáři obraz o jednotlivých prvcích marketingového mixu ve finančních institucích tak v obecné rovině, použitelné pro všechny subjekty působící na finančním trhu, jakož i v praktické rovině analýzou konkrétního vybraného subjektu působícího v bankovním sektoru. Autorka v teoretické části práce popisně charakterizuje prvky rozšířeného marketingového mixu - produkt, cenu, distribuci, propagaci, proces, personál a fyzické prostředí a následně analyzuje jejich pojetí a vzájemné působení v Air Bank, jako typického představitele malé moderní banky na českém trhu, protože jsou to především mladé banky, které začaly přikládat důraz na marketing jako samostatnou oblast ve strategickém řízení ze všech finančních institucí.
Klíčová slova: Distribuce; Produkt; Bankovní marketingový mix; Propagace; Cena; Finanční marketing
Název práce: Marketing Mix in Financial Services
Autor(ka) práce: Štefaňáková, Nina
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Blahová, Naděžda
Oponenti práce: Kozáková, Monika
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The object of this thesis is to introduce and bring a picture of particular component of the marketing mix in financial institutions to the reader based on their theoretical and practical fundamentals as well by an analysis of one concrete subject chosen from banking sector. An author of this thesis describes components of extended marketing mix -- product, price, place, promotion, process, personnel and physical evidence. An author subsequently analyzes concept of these components and their interaction in Air Bank as a typical representant of small modern bank on czech financial market, because there are mainly young banks which have started to emphasis marketing as an individual sphere in strategic management among of all financial institutions.
Klíčová slova: Promotion; Place; Product; Bank Marketing Mix; Financial Marketing; Price

Informace o studiu

Studijní program / obor: Finance a účetnictví/Finance
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta financí a účetnictví
Katedra: Katedra měnové teorie a politiky

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 18. 11. 2013
Datum podání práce: 16. 5. 2014
Datum obhajoby: 18. 6. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/45534/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: