Analýza image značky H&M

Název práce: Analýza image značky H&M
Autor(ka) práce: Čermáková, Lenka
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Černá, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce na téma Analýza image značky H&M je zaměřena na vnímání dané oděvní značky na českém trhu. Cílem práce je na základě kvantitativního výzkumu porovnat spotřebitelské vnímání značky s její identitou a žádoucí image. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou popsány pojmy související s tematikou práce. Praktická část představuje oděvní značku H&M a analyzuje získaná data, prostřednictvím kterých je provedena komparace odhalující shodnosti či odlišnosti v image značky a identitě značky. Práce tak zobrazuje skutečnou image značky H&M. Data pro práci jsou shromážděna z výzkumu Market & Media & Lifestyle - Target Group Index, z dotazníkového šetření a dalšího vlastního výzkumu autorky.
Klíčová slova: H&M; image značky; identita značky; značka
Název práce: Image Analysis of H&M Brand
Autor(ka) práce: Čermáková, Lenka
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Černá, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor's thesis on the topic of Image Analysis of H&M Brand is focused on the perception of the fashion brand H&M on the Czech market. Building on a quantitative research, the goal of the paper is to compare the consumer brand perception with its identity and desired image. The thesis is divided into two parts, theoretical basis and practical research. The theoretical part covers the basic concepts associated with the topic of the work. Practical part introduces the H&M brand and analyzes obtained data. Based on this analysis the paper follows up with the comparison, discovering the similarities and differences in brand image and brand identity. Therefore the thesis portrays the true brand image of the H&M brand. Data was collected from the research Market & Media & Lifestyle - Target Group Index, a consumer survey and author's own research.
Klíčová slova: H&M; brand image; brand identity; brand

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Arts Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 16. 1. 2014
Datum podání práce: 19. 5. 2014
Datum obhajoby: 27. 6. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/46120/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: