Personální marketing společnosti Škoda Auto a.s

Název práce: Personální marketing společnosti Škoda Auto a.s
Autor(ka) práce: Dvořáková, Iva
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Dvořáková, Zuzana
Oponenti práce: Stříteský, Marek
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato diplomová práce se zabývá charakteristikou personálního marketingu, jeho cílů, cílových skupin a významu v řízení lidských zdrojů. Fungování personálního marketingu v praxi je popsáno na příkladu společnosti Škoda Auto a.s. Jsou zde shrnuty nejdůležitější nástroje, které podnik využívá v komunikaci s vnějším trhem práce i s vlastními zaměstnanci. V poslední části jsou pak analyzovány výsledky výzkumu mezi studenty a absolventy, který zjišťoval jejich postoje a očekávání vzhledem k prvnímu zaměstnání.
Klíčová slova: -
Název práce: Personal marketing in Škoda Auto a.s
Autor(ka) práce: Dvořáková, Iva
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Dvořáková, Zuzana
Oponenti práce: Stříteský, Marek
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Klíčová slova: -

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra personalistiky

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 2. 5. 2008
Datum podání práce: 2. 5. 2008
Datum obhajoby: 26. 5. 2008
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/8525/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: