Specifika budovaní značky na B2B trzích společnosti BEDNAR FMT, s.r.o

Název práce: Špecifiká budovania brandbuildingu na trhoch B2B vo firme BENDAR FMT, s.r.o
Autor(ka) práce: Sečkárová, Adriana
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Machek, Martin
Oponenti práce: Kolouchová, Daniela
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Cieľom mojej bakalárskej práce je objasniť problematiku budovania značky v poľnohospodárskom sektore a to konkrétne vo firme BEDNAR FMT, s.r.o. Práca spočíva z dvoch hlavných častí a to teoretickej a praktickej. V teoretickej časti mojej bakalárskej práci čitateľa oboznámim s budovaním značky samotnej ako vo firme, tak vnímaním spotrebiteľa a neskôr na trhu Business to Business. Konkrétne zvýrazním pojmy ako sú identita značky, positioning, čiže tržné umiestnenie značky, a zameriam sa aj na internacionálne postavenie značiek a marketingu. V praktickej časti sa zameriam na vybraný poľnohospodársky sektor a firmu, ktorá do neho spadá a popíšem jej špecifiká marketingového mixu a to na základe hĺbkových rozhovorov s top manažérmi a neskôr konkrétnymi obchodnými partnermi a zákazníkmi. V závere zanalyzujem možné odlišné vnímania značky týmito subjektmi a odporučím možné nápravy či vhodné značkové stratégie k eliminovaniu týchto odchýlok.
Klíčová slova: Identita značky; Budovanie značky; Medzinárodný marketing; Business to business
Název práce: Specifika budovaní značky na B2B trzích společnosti BEDNAR FMT, s.r.o
Autor(ka) práce: Sečkárová, Adriana
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Machek, Martin
Oponenti práce: Kolouchová, Daniela
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Cílem mé bakalářské práce je objasnit problematiku budování značky v zemědělském sektoru a to konkrétně ve firmě BEDNAR FMT s.r.o. Práce se skládá ze dvou hlavních částí a to teoretické a praktické. V teoretické části mé bakalářské práce čtenáře seznámím s budováním značky jak v samotné firmě, tak vnímáním spotřebitele a v poslední řadě na trhu Business to Business. Konkrétně zvýrazňuji pojmy jako jsou identita značky, positioning, čili tržní umístění značky, a zaměřuji se i na internacionální postavení značek a marketingu. V praktické části se zaměřím na vybraný zemědělský sektor a firmu, která do něj spadá a popíši její specifika marketingového mixu a to na základě hloubkových rozhovorů s top manažery a později konkrétními obchodními partnery a zákazníky. V závěru analyzuji možné odlišné vnímání značky těmito subjekty a doporučuji možné nápravy či vhodné značkové strategie k eliminování těchto odchylek.
Klíčová slova: Business to business; Mezinárodní marketing; Identita značky; Budování značky
Název práce: Specification of brandbuilding in B2B sector in Bednar FMT, Ltd. company
Autor(ka) práce: Sečkárová, Adriana
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Machek, Martin
Oponenti práce: Kolouchová, Daniela
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The purpose of my bachelor's thesis is the issue of branding in the agricultural sector and specifically in the firm of BEDNAR FMT , s.r.o. The work consists of two main parts, the theoretical and practical. In the theoretical part of the thesis I would like to acquaint the reader with branding itself in the company which focuses on Business to Business market to specifically highlight concepts such as the brand identity, positioning and also international marketing and its brand position. The practical part will focus on a selected agricultural sector with company BEDNAR FMT that is included. It contains the description of its specifics of the marketing mix based on the depth interviews with top managers and later by the specific trading partners. In conclusion, I analyze different perceptions of the brand by those entities and recommend possible remedies or appropriate brand strategy for eliminating these derogations .
Klíčová slova: Brandbuilding; Business to business; Brand identity; International marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 13. 2. 2014
Datum podání práce: 1. 5. 2014
Datum obhajoby: 20. 6. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/46400/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: