Společenská odpovědnost firem a její vliv na image firem

Název práce: Společenská odpovědnost firem a její vliv na image firem
Autor(ka) práce: Slapničková, Zuzana
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Mikeš, Jiří
Oponenti práce: Vysekalová, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Analýzou konceptu CSR dojdeme k tomu, že společensky odpovědné chování podniků je celkový koncept chování podniku, které je v souladu s principy trvale udržitelného rozvoje a trvale udržitelné spotřeby, podniky jej aplikují dobrovolně, ne na základě zákonů, směrnic či nařízení. Podnik provozující své podnikání dle konceptu CSR musí brát v úvahu oblast ekonomickou, společenskou a oblast životního prostředí, tedy tři pilíře CSR. Image je obrazem, který si vytváříme o skutečných i imaginárních vlastnostech produktu nebo značky, i představou o potřebách, které může uspokojit. Dodržování konceptu CSR je klíčové pro dosažení dobré reputace a pozitivního image firmy.
Klíčová slova: -
Název práce: Corporate social responsibility and its influence on the image of the company
Autor(ka) práce: Slapničková, Zuzana
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Mikeš, Jiří
Oponenti práce: Vysekalová, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Klíčová slova: -

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 3. 5. 2008
Datum podání práce: 3. 5. 2008
Datum obhajoby: 28. 5. 2008
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/8532/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: