Strategie prodeje profesionální vlasové kosmetiky značky L'Oréal Professionnel koncovým spotřebitelům

Název práce: Stratégia predaja profesionálnej vlasovej kozmetiky značky L’Oréal Professionnel koncovým spotrebiteľom
Autor(ka) práce: Sabolová, Anna
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Dragonová, Kateřina
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Cieľom tejto diplomovej práce je navrhnúť opatrenia pre riešenie reálne existujúceho problému medzinárodnej značky profesionálnej vlasovej kozmetiky na českom trhu. Podkladmi pre vyhodnotenie problému a zdrojmy potenciálneho riešenia bude analýza súčasnej stratégie značky, ako aj analýza sekundárnych dat a primárny výskum v oblasti nákupu a používania vlasovej kozmetiky v Českej republike.
Klíčová slova: spotrebné správanie; distribúcia; stratégia
Název práce: Strategie prodeje profesionální vlasové kosmetiky značky L'Oréal Professionnel koncovým spotřebitelům
Autor(ka) práce: Sabolová, Anna
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Dragonová, Kateřina
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Cílem této diplomové práce je navrhnout opatření pro řešení reálně existujícího problému mezinárodní značky profesionální vlasové kosmetiky na českém trhu. Podklady pro vyhodnocení problému a zdrojmy potenciálního řešení budou jak analýza současné strategie značky, tak i analýza sekundárních dat a primární výskum v oblasti nákupu a používání vlasové kosmetiky v České republice.
Klíčová slova: spotrební chování; distribuce; strategie
Název práce: L'Oréal Professionnel hair cosmetics sales strategy to the final consumer
Autor(ka) práce: Sabolová, Anna
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Dragonová, Kateřina
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The main goal of the diploma thesis is to submit proposals to solve a real existing problem of international professional hair cosmetics brand in the Czech market. Problem analysis and potential solutions will be based on current strategy analysis, secondary data analysis and also primary marketing research in the field of professional hair cosmetics purchase and usage in the Czcech republic
Klíčová slova: consumer behaviour; distribution; strategy

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 26. 6. 2013
Datum podání práce: 12. 5. 2014
Datum obhajoby: 3. 6. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/46710/podrobnosti

Soubory ke stažení

Neveřejná příloha
Neveřejný soubor
Stáhnout
    Poslední aktualizace: