Loajalita zákazníků McDonald´s

Název práce: Loajalita zákazníků McDonald´s
Autor(ka) práce: Štěpánová, Petra
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Khelerová, Vladimíra
Oponenti práce: Vojtíšek, Zdeněk
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zabývá loajalitou zákazníků, konkrétně k společnosti McDonald's. Práce je rozdělena do čtyř logicky navazujících kapitol. První kapitola se věnuje základním pojmům z oblasti marketingu představujícím teoretické východisko pro zpracování této bakalářské práce. Druhá kapitola je zaměřena konkrétně na zákaznickou loajalitu, což je stěžejní pro celou práci. V následující kapitole se čtenář seznámí s marketingovým výzkumem, konkrétně s průběhem a jednotlivými druhy marketingového průzkumu, přičemž největší důraz je kladen na dotazník. Jelikož k naplnění cíle mé bakalářské práce jsem prováděla dotazníkový průzkum, je tato kapitola velmi důležitá k praktickému zpracování této práce. Celá bakalářská práce je zakončena praktickou částí. Praktická část přináší vlastní terénní výzkum. Pomocí dotazníkového šetření je analyzována loajalita zákazníků McDonald's a na základě tohoto šetření je následně tato loajalita potvrzena nebo naopak vyvrácena.
Klíčová slova: McDonald´s; Dotazník; Marketingový výzkum; Loajalita; Marketing
Název práce: Loyalty of customers of McDonald´s
Autor(ka) práce: Štěpánová, Petra
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Khelerová, Vladimíra
Oponenti práce: Vojtíšek, Zdeněk
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis deals with customer loyalty, namely to McDonald's company. It is divided into four logical chapters. The first chapter deals with basic concepts of marketing which represent theoretical basis for the processing of this thesis. The second part focuses on customer loyalty which is the main focus of the whole work. In the next chapter the reader is acquainted with marketing research, specifically with its process and different types of marketing research. The main emphasis is placed on the questionnaire. As I conducted a survey to fulfil the goal of my thesis, this chapter is very important for the practical processing of this work. The whole bachelor thesis ends with analytic part. Using the questionnaire survey it is analyzed customer loyalty of McDonald's. On the basis of this survey is afterwards this loyalty confirmed or unconfirmed.
Klíčová slova: Questionnaire; Loyalty; Marketing; Marketing research; McDonald´s

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 21. 3. 2013
Datum podání práce: 30. 4. 2014
Datum obhajoby: 28. 5. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/42430/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: