Marketingová a komunikační strategie pro značku Figaro

Název práce: Marketingová a komunikační strategie pro značku Figaro
Autor(ka) práce: Kramešová, Magdaléna
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Kuklová, Kristína
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem bakalářské práce "Marketingová a komunikační strategie pro značku Figaro" je provést analýzu stávající marketingové a komunikační strategie značky Figaro a navrhnout zlepšovací opatření. Dílčím cílem je hodnocení úspěšnosti současné strategie pomocí dotazníkového šetření v rámci cílové skupiny. V teoretické části bakalářské práce je pomocí odborné literatury charakterizován marketing, marketingový mix, marketingové a komerční komunikace; značka a její řízení. Praktická část představuje společnost Mondelez Czech Republic s.r.o. a značku Figaro. Analýza se zaměřuje na marketingový mix, následně je provedena SWOT analýza a vlastní dotazníkové šetření zaměřené na vnímání značky Figaro. Na základě získaných dat je vyhodnocena stávající marketingová a komunikační strategie a jsou zde navržena doporučení a zlepšení.
Klíčová slova: komunikační mix; marketingová strategie; SWOT; marketinový mix; značka Figaro
Název práce: Marketing and Communication Strategy for Figaro Brand
Autor(ka) práce: Kramešová, Magdaléna
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Kuklová, Kristína
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of the thesis "Marketing and Communication Strategy for Figaro Brand" is to analyze current marketing and communication strategy for Figaro brand and to propose some improvement. The sectional aim is to evaluate the success of current strategy using questionnaires within the target group.Theoretical part of this thesis characterizes marketing, marketing mix, marketing and commercial communication; brand and its management. The practical part introduces Mondelez Czech Republic s.r.o.; and the brand Figaro. The analysis focuses on the marketing mix, SWOT analysis is made as well as questionnaire survey focused on Figaro brand perception. Based on the data current marketing and communication strategy is evaluated; recommendations and improvements are provided.
Klíčová slova: SWOT; marketing strategy; communication mix; marketing mix; Figaro brand

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 26. 3. 2013
Datum podání práce: 9. 5. 2014
Datum obhajoby: 29. 6. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/42502/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: