Marketingová strategie Pilsner Urquell na českém a zahraničních trzích

Název práce: Marketingová strategie Pilsner Urquell na českém a zahraničních trzích
Autor(ka) práce: Vizingrová, Kateřina
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Zamykalová, Miroslava
Oponenti práce: Machová, Adéla
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové strategie značky Pilsner Urquell. Cílem práce je zhodnotit současnou strategii značky na českém trhu v komparaci s trhy zahraničními a na základě dotazníkového šetření zjistit, jak je tato značka vnímána spotřebiteli. V závěru jsou na základě vyhodnocených dat provedené doporučení a možné změny.
Klíčová slova: Komunikační strategie; SWOT analýza; Marketingový mix; Pilsner Urquell
Název práce: Marketing strategy of the Pilsner Urquell brand on the Czech and foreign markets
Autor(ka) práce: Vizingrová, Kateřina
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Zamykalová, Miroslava
Oponenti práce: Machová, Adéla
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The bachelor's thesis deals with the analysis of marketing strategy of the Pilsner Urquell brand. The aim of the thesis is to assess the current strategy of the brand on the Czech market in comparison with the foreign markets and survey how this brand is perceived by consumers. The conclusion contains recommendations and possible changes suggested on the basis of the evaluated data.
Klíčová slova: Marketing mix; Communication strategy; SWOT analysis; Pilsner Urquell

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 25. 6. 2013
Datum podání práce: 30. 4. 2014
Datum obhajoby: 28. 5. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/43454/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: