Vnímání firemního stylu a kultury v České republice

Název práce: Vnímání firemního stylu a kultury v České republice
Autor(ka) práce: Kyncl, Jiří
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Horný, Stanislav
Oponenti práce: Vilím, Tomáš; Mgr. Tomáš Vilím,
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce definuje firemní styl, firemní design a jeho prvky, zabývá se firemní komunikací, kulturou a komponentami firemního designu-značkou, barvami, písmem, grafickým manuálem apod. Pomocí informací od firem z oboru a poptávky a nabídky analyzuje vnímání firemního stylu v ČR.
Klíčová slova: poptávka; nabídka; barva; značka; Česká republika; design; firemní styl
Název práce: Apprehension of corporate identity and culture in the Czech republic
Autor(ka) práce: Kyncl, Jiří
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Horný, Stanislav
Oponenti práce: Vilím, Tomáš; Mgr. Tomáš Vilím,
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Klíčová slova:

Informace o studiu

Studijní program / obor: Aplikovaná informatika/Informatika
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra systémové analýzy

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 4. 5. 2008
Datum podání práce: 1. 6. 2008
Datum obhajoby: 9. 6. 2008
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/8588/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: