Sponzoring fotbalového klubu SK Slavia České Budějovice

Název práce: Sponzoring fotbalového klubu SK Slavia České Budějovice
Autor(ka) práce: Bohůnek, Matěj
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Chylíková, Hana
Oponenti práce: Novák, Miloš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce si klade za cíl odhalit roli sponzoringu u neprofesionálního regionálního fotbalového klubu SK Slavia České Budějovice. Terénní šetření zkoumá fanoušky klubu a jejich vnímání sponzorů a zároveň sponzory společně s jejich motivací, která je vedla ke spolupráci s klubem. Poznatky získané na základě této práce je možné využít pro zlepšení spolupráce mezi klubem a sponzory.
Klíčová slova: komerční komunikace; marketingové komunikace; sponzoring ve fotbale
Název práce: Sponsorship of SK Slavia České Budějovice football club
Autor(ka) práce: Bohůnek, Matěj
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Chylíková, Hana
Oponenti práce: Novák, Miloš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis reveals the role of sponsoring of non-professional regional football club SK Slavia České Budějovice. Field research examines the fans of the club and their perception of sponsors as well as the sponsor's motivation which made them cooperate with this club. Obtained results based on this research could be used for improving cooperatition between the club and its sponsors.
Klíčová slova: commercial communication; marketing communication; sponsorship at football

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 3. 10. 2013
Datum podání práce: 30. 4. 2014
Datum obhajoby: 27. 5. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/44420/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: