Medzinárodná marketingová stratégia firmy Oracle v odvetví IT

Název práce: Medzinárodná marketingová stratégia firmy Oracle v odvetví IT
Autor(ka) práce: Orgonášová, Darina
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Bílková, Jana
Oponenti práce: Jeleňová, Ľubica
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Medzinárodný marketing na B2B trhoch. Niektoré špecifiká trhu informačných technológií. Medzinárodná marketingová stratégia firmy podnikajúcej na B2B trhoch na príklade firmy Oracle (analýza zahraničného trhu, stanovenie vstupu na zahraničný trh, positioning, targeting, segmentácia na B2B trhoch, medzinárodná produktová politika, medzinárodná distribučná, cenová a komunikačná politika). Kontrola účinnosti medzinárodnej marketingovej stratégie a spätnej väzby v spoločnosti Oracle v regióne EE CIS.
Klíčová slova: -
Název práce: International marketing strategy of company Oracle in the IT sector
Autor(ka) práce: Orgonášová, Darina
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Bílková, Jana
Oponenti práce: Jeleňová, Ľubica
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Klíčová slova: -

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 5. 5. 2008
Datum podání práce: 5. 5. 2008
Datum obhajoby: 2. 6. 2008
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/8597/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: