Analýza reklamní kampaně firmy Procter&Gamble

Název práce: Analýza reklamní kampaně firmy Procter&Gamble
Autor(ka) práce: Prokopová, Lucie
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Boučková, Jana
Oponenti práce: Müller, David
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem bakalářské práce je prokázaní znalosti společnosti Procter&Gamble a prokázání znalosti reklamní kampaně "Děkuji, maminko". Zároveň z průzkumu vyvodit a vyhodnotit závěry. První část bakalářské práce se soustředí na teoretická východiska, která jsou věnována hlavně marketingovému mixu, mikroprostředí, makroprostředí, definování reklamy, reklamní kampani, segmentaci trhu a metodám sběru informací. Druhá část práce, praktická část, je v úvodu věnována charakteristice podniku P&G, její historii, mikro a makroprostředí společnosti, komunikačnímu mixu a popsání reklamní kampaně "Děkuji, maminko". Hlavní část je postupná analýza dotazníkového šetření, za kterou následuje jeho vyhodnocení. Závěrem bakalářské práce jsou doporučení a návrhy na vylepšení, které jsou vyvozeny na základě předešlého vyhodnocení reklamní kampaně.
Klíčová slova: Analýza reklamní kampaně; Komunikační mix reklamní kampaně; Makroprostředí společnosti; Mikroprostředí společnosti; Doporučení; Vyhodnocení reklamní kampaně
Název práce: Analysis of advertising campaign of Procter & Gamble
Autor(ka) práce: Prokopová, Lucie
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Boučková, Jana
Oponenti práce: Müller, David
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The purpose of this thesis is to demonstrate the knowledge of Procter&Gamble company, as well as knowledge of advertising campaign "Thank You, Mom.". Concurrently, the results of the research shall be analyzed and evaluated. First part of the paper focuses on theoretical background, in particular marketing mix, micro and macro environment, advertisement and advertising campaign definitions, market segmentation and methods of data collection. Following, practical part of the thesis introduces firstly P&G company, its history, micro and macro environment, its communication mix and description of advertising campaign "Thank You, Mom." Main section of this part concentrates upon the consequential analysis of survey and its analysis. Finally, based upon the evaluation of the campaign, the thesis presents recommendations and proposals for future improvements.
Klíčová slova: Proposals for future; Recommendations; Analysis of advertising campaign; Macro environment; Communication mix of advertising campaign; Micro environment

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 23. 10. 2013
Datum podání práce: 30. 4. 2014
Datum obhajoby: 28. 5. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/45221/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: