Porovnání marketingové strategie značky Nespresso na francouzském a českém trhu

Název práce: Porovnání marketingové strategie značky Nespresso na francouzském a českém trhu
Autor(ka) práce: Bouberlová, Jana
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: ¨Mašlarová, Diana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem diplomové práce na téma ?Porovnání marketingové strategie firmy Nespresso na francouzském a na českém trhu? je zejména analýza marketingové strategie a její použití na francouzském a českém trhu.. Analyzovány jsou specifika konceptu Nespresso, rozhodnutí brand managementu o značce a detailně je popsán historický vývoj značky. Práce rozebírá klíčové faktory úspěchu značky Nespresso na francouzském trhu a navrhuje určitá doporučení pro vývoj značky na českém trhu.
Klíčová slova: Nespresso; brand management; marketing
Název práce: Comparison of marketing strategy of brand Nespresso on French and Czech market
Autor(ka) práce: Bouberlová, Jana
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: ¨Mašlarová, Diana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Klíčová slova:

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 5. 5. 2008
Datum podání práce: 5. 5. 2008
Datum obhajoby: 5. 6. 2008
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/8625/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: