Public relations Svazu obchodu a cestovního ruchu ČR

Název práce: Public relations Svazu obchodu a cestovního ruchu ČR
Autor(ka) práce: Dragonová, Kateřina
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Předmětem této diplomové práce je analýza a zhodnocení strategie public relations Svazu obchodu a cestovního ruchu České republiky. Teoretická část práce vymezuje marketingovou komunikaci v rámci marketingového mixu, přináší teoretická východiska problematiky public relations a zaměřuje se public relations ve specifických odvětvích. Praktická část zahrnuje představení Svazu obchodu a cestovního ruchu ČR, popis jeho PR nástrojů a aktivit a zhodnocení této stávající strategie. Rovněž jsou zde na základě terénního šetření popsány návrhy na vylepšení fungování public relations do budoucna.
Klíčová slova: maloobchod; media relations; public relations; marketingová komunikace; Svaz obchodu a cestovního ruchu České republiky
Název práce: Public relations of the Czech Confederation of Commerce and Tourism
Autor(ka) práce: Dragonová, Kateřina
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The purpose of the thesis is to analyze and evaluate strategy of public relations of the Czech Confederation of Commerce and Tourism. The theoretical part defines marketing communication in the marketing mix, brings the theoretical bases of public relations with the main focus on public relations in specific sectors. The practical part includes the overview of the Czech Confederation of Commerce and Tourism, the description of the PR tools and activities and evaluation of current PR strategy. There are also suggestions for improvement of their PR to the future based on results of field investigation.
Klíčová slova: retail; media relations; public relations; marketing communication; Czech Confederation of Commerce and Tourism

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 1. 10. 2012
Datum podání práce: 1. 2. 2014
Datum obhajoby: 10. 2. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/39161/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: