Návrh komunikační strategie portálu Spaceforliving.cz

Název práce: Návrh komunikační strategie portálu Spaceforliving.cz
Autor(ka) práce: Servínová, Zuzana
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Mikeš, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této diplomové práce je navrhnout strategické řešení pro portál Spaceforliving.cz za pomocí vhodných nástrojů internetového marketingu. V teoretické části jsou charakterizovány podstata a formy komerčních komunikací, na které navazují charakteristiky online marketingové komunikace. Praktická část se zabývá aplikací online marketingových nástrojů, které povedou k vylepšení komunikace portálu Spaceforliving.cz a umožní dosažení hlavního cíle, kterým je výdělečnost portálu.
Klíčová slova: Internetový marketing situační analýza SWOT analýza ; Marktingová komunikace komerční komunikace komunikační strategie; cílové skupiny dotazníkové šetření SEO PPC reklama Affiliate marketing
Název práce: Solution of communication strategy for the website Spaceforliving.cz
Autor(ka) práce: Servínová, Zuzana
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Mikeš, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The purpose of the thesis is to design strategic solution for a website Spaceforliving.cz with the use of appropriate tools for online marketing. The theoretical part is focused on characteristics of commercial communications and particular forms of online marketing communications. The practical part deals with the application of tools described in the theoretical part which will lead to the improvement of the website's communication and enable reaching of the main goal which is profitability of the website.
Klíčová slova: Internet Marketing Situation Analysis SWOT Analysis ; Marketing communications Commercial communications communication strategy ; Target groups SEO PPC Commercials questionnaire survey Affiliate Marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 12. 9. 2013
Datum podání práce: 9. 5. 2014
Datum obhajoby: 15. 1. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/43817/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: